Helaas komt het voor dat producten binnen de garantieperiode stuk gaan. Dit is altijd vervelend, maar uiteraard lossen wij dit voor je op. LiveBetter zal zich tot het uiterste inspannen om een passende oplossing te vinden. Klantentevredenheid staat hoog in het vaandel, want tevreden klanten zijn terugkerende klanten. In gevallen van Garantie en Reclame zijn de bepalingen in artikel 9 en 10 van onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

Garantieperiode

Naast de wettelijk geregelde garantie heb je recht op de garantie van de fabrikant. De duur van deze garantieperiode is afhankelijk van het soort product. Om te voorkomen dat je product stuk gaat, raden wij je aan om altijd de eventuele gebruiksaanwijzing op te volgen en door te nemen vóór gebruik.

Geen garantie

Er zijn ook omstandigheden waardoor je geen recht op garantie hebt. Zonder volledig te zijn, kun je denken aan schade aan het product ontstaan door o.a. opzet, nalatigheid, verkeerd gebruik door het niet volgen van de eventuele gebruiksaanwijzing, oneigenlijk gebruik, val-, stoot- of waterschade of eigenhandig repareren. Ten aanzien van condooms vermelden wij nog dat noch de fabrikant noch LiveBetter 100% garantie kunnen bieden op de bescherming tegen een SOA of zwangerschap.

Garantieprocedure

Mocht een product stuk gaan, neem dan eerst contact met ons op. Dit kan via e-mail (info@livebetter.nl) of telefonisch. Onze telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur, op telefoonnummer 023-5563248. Na akkoord stuur je het defecte product naar ons toe, liefst in de originele verpakking en altijd inclusief het garantiebewijs (meestal de originele factuur die je bij levering van ons hebt ontvangen). Na binnenkomst gaan wij direct voor je aan de slag. Je krijgt zo spoedig als mogelijk het gerepareerde product of een nieuw product thuisgestuurd.

Reclame

Mocht een product bij ontvangst al stuk zijn, neem dan direct na ontvangst contact met ons op. Dit kan via e-mail (info@livebetter.nl) of telefonisch. Onze telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur, op telefoonnummer 023-5563248. Volg daarna de procedure als hierboven, met dien verstande dat het product in de originele verpakking moet worden teruggestuurd. Ook hier geldt dat je zo spoedig als mogelijk het gerepareerde product of een nieuw product krijgt thuisgestuurd.