• Lorem ipsum

Na het plaatsen van een bestelling sturen wij de bestelde producten in een anonieme en stevige doos zo snel mogelijk naar je toe. Daarbij geldt dat wij producten die op voorraad zijn nog dezelfde dezelfde (werk)dag naar je toesturen (mits vóór 15.00 uur besteld en betaald met iDEAL, BanContact / Mister Cash of SOFORT Überweisung). Je bestelling heb je dan meestal de volgende dag al in huis. Wanneer het mogelijk is verzenden wij je bestelling per envelop-post, want dat scheelt verzendkosten. De status van je bestelling kun je eenvoudig bijhouden via de Track & Trace-code die wij via e-mail toesturen. Op dit moment versturen wij binnen Nederland, naar België en naar Duitsland.

Verzendkosten

De kosten voor het verzenden van je bestelling houden wij zo laag mogelijk. Bijvoorbeeld door kleine producten per envelop-post te versturen in een anonieme en stevige luchtkussen-envelop. De exacte verzendkosten van je bestelling vindt je terug in je winkelwagen.

Verzendmethode

De pakketten worden via onze transporteur(s) verzonden en op werk- en zaterdagen bezorgd. Kleine bestellingen versturen wij per envelop-post.

Alternatief afleveradres

Natuurlijk is het ook mogelijk om iets op een ander adres dan je huisadres te laten bezorgen, bijvoorbeeld je werkadres. Zorg eerst dat alle producten die je wil bestellen in je winkelwagen zijn geplaatst. Klik dan op ’Naar de kassa’. Bij 'Factuuradres' kun je onderaan vinkje plaatsen bij ’Verzend naar een ander adres’. Vul daarna bij 'Afleveradres' het alternatieve adres in.

Levertijd

Als alle producten die je hebt besteld op voorraad zijn, sturen wij je bestelling nog dezelfde (werk)dag naar je toe. Dit geldt voor werkdagen, maandag tot en met vrijdag en mits vóór 15.00 uur besteld en betaald met iDEAL, BanContact/Mister Cash of SOFORT Überweisung. Meestal heb je het pakket de volgende dag in huis. Bij bestelling in het weekeinde kun je rekening houden met levering vanaf de daarop volgende dinsdag. Levertijden gaan in vanaf het moment dat de betaling binnen is. Wanneer een product niet op voorraad is, kan het langer duren voordat je bestelling wordt verzonden. Wij brengen en houden je hiervan op de hoogte.

Als je kiest voor betaling via overschrijving of betaling onder rembours, dan duurt het wat langer voordat je de bestelling in huis hebt. Bij vooruitbetaling per bank duurt het namelijk één (1) tot drie (3) werkdagen voordat wij je betaling ontvangen en bij betaling onder rembours controleren wij eerst telefonisch of je daadwerkelijk een bestelling bij ons hebt geplaatst. Wij sturen je een e-mail wanneer je bestelling verzonden is.

Zending volgen

Zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je een verzendbevestiging. Als wij je bestelling per pakket verzenden, vermelden wij in dit bericht de Track & Trace-code waarmee je de status van je bestelling vanaf de eerste werkdag na de verzenddatum kunt volgen. Daarnaast ontvang je van de transporteur een e-mail met daarin een tijdsindicatie van de levering. Op deze manier kun je precies zien op welke dag en moment je pakket wordt bezorgd.

Pakket beschadigd

Ondanks onze goede zorgen kan het gebeuren dat je pakket onderweg beschadigd raakt. Natuurlijk is dit erg vervelend, maar helaas niet te voorkomen. Transport is immers mensenwerk. Een lichte beschadiging aan de buitenzijde van de doos hoeft geen probleem op te leveren voor de inhoud. Mocht blijken dat de inhoud wel degelijk beschadigd is, maak dan een foto van de doos en de inhoud waarop de beschadigingen duidelijk zichtbaar zijn. Mail daarna de foto('s) naar info@livebetter.nl en wij nemen contact met je op.

Als de doos en inhoud bij het aanbieden zwaar beschadigd zijn, bijvoorbeeld als de doos fors gedeukt en nat is van bijvoorbeeld lekkende massage-olie, neem het pakket dan niet in ontvangst. De bezorger neemt het pakket dan terug. Laat ons dat direct weten en wij zorgen dat je alsnog en zo spoedig als mogelijk een nieuw en hopelijk onbeschadigd pakket in huis hebt. Als je besluit het zwaar beschadigde pakket toch in ontvangst te nemen, dan is dat volledig op eigen risico. Na ontvangst schade aan een pakket claimen bij de transporteur is helaas niet mogelijk.

Niet thuis

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen, dan beslist de transporteur om het pakket de volgende dag nogmaals bij je thuis aan te bieden of het pakket af te leveren bij een service/afhaalpunt. In het laatste geval laat de transporteur een bericht achter in je brievenbus over de locatie. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen, want dit moet je op het service/afhaalpunt laten zien. Je kunt het pakket gedurende vier (4) (werk)dagen ophalen, daarna wordt je bestelling naar Livebetter retour gezonden.

Mocht je door onvoorziene problemen niet in staat zijn geweest het pakket op te halen, dan kunnen wij na terugontvangst het pakket opnieuw naar je versturen. Uiteraard dien je dan opnieuw de verzendkosten te betalen. Mocht je hier van afzien, dan storten wij het aankoopbedrag terug onder aftrek van € 7,50 administratiekosten.

Feestdagen

Post- en pakketbezorging rond de feestdagen kan soms problemen opleveren. Feestdagen waarvoor een aangepaste levertijd geldt zijn: Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst en de Jaarwisseling. Houd rekening met de algemene levertijden en voorwaarden.