FAQ

FAQ

Vaak gestelde vragen.

Wij hebben voor u de veel gestelde vragen hieronder uitgewerkt. Staat uw vraag er niet tussen? Bekijk dan onze klantenservice pagina.
Als alle producten die je hebt besteld op voorraad zijn, sturen wij je bestelling nog dezelfde (werk)dag naar je toe. Dit geldt voor werkdagen, maandag tot en met vrijdag en mits vóór 15.00 uur besteld en betaald met iDEAL, BanContact/Mister Cash of SOFORT Überweisung. Meestal heb je het pakket de volgende dag in huis. Meer weten.
Je online betaling aan Livebetter wordt afgehandeld door een zogeheten Payment Service Provider (PSP). Een PSP maakt het online betalen in onze webshop mogelijk door online betaalmethodes, zoals iDEAL, aan te bieden. Het is ook  mogenlijk om te betalen via Bancontact / Mister Cash, PayPal, Rembours en Klarna. Meer weten.
Gelukkig heeft Nederland goede wetgeving voor aankopen bij webwinkels. Op deze zogenoemde ’aankopen op afstand’ is het zogenoemde ’herroepingsrecht’ van toepassing, inclusief een zogenoemde ’zichttermijn’. Dit betekent dat je vrijwel alles binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Meer weten.
Het kan gebeuren dat producten binnen de garantieperiode stuk gaan. Naast de wettelijk geregelde garantie heb je recht op de garantie van de fabrikant. De duur van deze garantieperiode is afhankelijk van het soort product. Mocht een product stuk gaan, neem dan eerst contact met ons op. Dit kan via e-mail (info@livebetter.nl) of telefonisch. Onze telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur, op telefoonnummer 085 – 018 51 92. Meer weten.

Onze telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur, op telefoonnummer 085 – 018 51 92. Wij horen graag van je.

close

We sturen je geen spam! Lees ons privacybeleid voor meer informatie.