Klachten?

Klachten?

We hopen natuurlijk dat alles goed is gegaan maar ja, waar mensen werken worden ook foutjes gemaakt. Die proberen wij zo goed mogelijk op te lossen.

Laten we wel voorop stellen, lang niet altijd kunnen wij een probleem echt oplossen.

  • Je pakketbezorger die het pakketje in de regen laat staan maar wel als afgeleverd heeft aangemeld? Toon dat maar eens aan. Alleen met een video-opname kunnen wij dan wat betekenen.
  • Of pakket bij de buren afgeleverd? En die hebben het pakket geopend? Helaas, we kunnen die buren er niet op aanspreken.
  • Of …….

Maar stel dat je zeker weet dat de klacht bij ons thuis hoort en wij er wat aan kunnen doen? Laat het dan weten via onderstaand formulier.

Het klachtenformulier is niet bedoeld voor het aanmelden van retourzendingen.

Hieronder kunt u uw klacht kenbaar maken. Wij doen er alles aan om deze klacht dan op te lossen.

Naam(Vereist)
Adres(Vereist)
MM slash DD slash JJJJ
Zie pakbon of "mijn account" op onze website
Zie pakbon of "mijn account" op onze website

Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.